Chokladtårta och ljuva skor

Igår fyllde Cissipissipäronpuss 17år vilket i lördags firades med chokladtårta. Men en bit som gud spara, blev över i vår kyl. Väääldigt gott kan det tyckas och bevisligen, den var fortfarande i utsökt skick. Irroniskt nog sitter jag samtidigt och tittar på Biggest Loser och glädjer mig åt att jag ännu inte är uppe i dryga 200kg och att jag fortfarande är i så pass gott skick att jag kan böja mig ner och snudda vid mina tår. Känner mig nöjd!

Försöker för övrigt bli klar med den roliga uf-raporten som skulle vart inne innan påsklovet. Tycker inte man ska stressa med sånt.. Försöker istället muta med kakor för att få den gjord. Man får inte va dum.

På lördag är det studentkryssning vilket kommer bli en fröjd! Känner dock på mig att jag kommer springa vilse i alla irriterande korridorer, de är alltid identiska ju! Alternativt är att binda fast mig i någon från min hytt eller i dörrhantaget med en lång lina så jag kan finna min väg tillbaka. Får se hur det blir.

Har för övrigt ett par fantastiska skor som jag vill applådera och föra fram i ljuset! De är blå. De är höga. De finns på mitt rum. OCH de matchar min favoritväska. Oslagbart!


























"korvarna brinner pappa" - "flamberad heter det"
citat från gårdagens grillning med Felicia, Amanda, Göran, Viran och Erika, haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0