Igelkotten som blev uppäten av hästen

På min arm finns idag en målad igelkott som blir uppäten av en häst, ett resultat som kom genom att medverkat på STUDENTKRYSSNINGEN!

Det hela börja med att hela Mplo3 begav sig från Katrineholm på lördagseftermiddagen för att glatt bege sig till Stockholm och entra Cinderella Galaxy för en fest som skulle vara i 24h. Det första som händer när vi väl ska gå på bussen är att säkerhetsvakterna drar in mig och Felle till sidan för ett stickprov och kolla igenom våra väskor på jakt efter mat och dryck. Vakten som hade hand om mig börja asgarva när jag skamset erkännde att i min väska fanns en påse kokt tortelini och en macka (man vet aldrig om det finns veggiemat på en båt). Lyckligtvis besluta hans överhuvud att något var jag ju tvungen att äta så jag fick behålla det hela, haha.

Själva båtresan kan man nog korta ner till att det var awesom rakt igenom! Klassen öste loss som aldrig förr och bilderna bevisar det.

Nu såhär dagen efter kan kroppen bevisa det istället. Har blåmärken på vaderna efter att ha snubblat på ett trappsteg, har en läskig knöl i armen och på handen efter att jag råka stänga dörren på mig själv och ryggen är inte i topform efter att jag och Felicia bemästrat danskolvet i otaliga timmar. Men ack, det var det värt!

Ligger nu i Cissis säng och tittar på Mästerdetektiven Basil Mus, en mycket gripande och läskig film. Ska försöka att inte överanstränga mig idag.




Kommentarer
Postat av: hannan

Jag tänkte tillägga två saker, båten hette Silja Galaxy ;) och det var när ni gick ombord båten som dom kollade era väskor inte bussen ;) hihi* petig, men va fan rätt ska va rätt! ;O Men helt klart är att kryssningen var skitkul!!

2010-04-30 @ 02:30:43
Postat av: ägare till bloggen

tss, nu ska vi inte va så Hanna! ;D

2010-04-30 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0