Elefanter och en bedårande värld

En dag som denna förtjänas att uppmärkasamas. Det hela börja med att min älskvärda sovmorgon brutalt togs bort och jag infann mig i skolan 08.00 för att, måla elefanter. Har aldrig i mitt liv skådat något skönare än det Erika och jag åstakom under de många timmarna. Amanda förtjänar likaså en applåd för det vackra aphuvet samt Felicia som likt en maskin måla alla väggar i grönska. Bravú!

Dagen fortskred med att träffa Ellen för att släpa oss ner på friskis för att bygga muskler. Har som personligt mål att få armmuskler som går att likna vid basketbollar och magmuskler som kan stå emot en spikpistol. Tycker inte man ska ha för höga mål.

Har också styrt lite med Tommie angående balen, kommer nog bli en succé! Min förtjusande klänning är förhoppningsvis på väg att bli fulländad också så är en nöjd tjej.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0