Netto in the summer



Johnossi, Thomas Di Leva & Familjen

kommer till Peace&Love! Här finner man en glad tjej! Håller också på att styra upp camp Netto som förra året gjorde storsuccé. I år verkar det som om det kommer bestå av Cissi, Viran, Olle, Mika, mig själv, kanske Erika, Felicia och en av Mikas kompisar, ypperligt!

Betalade också in till Kos igår så nu är det bokat och klart, åker i slutet av juli! LYCKLIG. Måste bara boka flyg nu så jag kommer dit, annat vore pinsamt, haha. Ska försöka hinna hem till den 28 augusti så jag hinner ha avskedsdrinkpartymedflottadrinkar för Amanda som flyr fältet till Hawaii. Mitt största promlem är väl vad jag gör efter min hemkomst. Blir väl till att börja spela wow eller köpa ett x-box om jag blir arbetslös och alkholist efter de otaliga drinkar jag ska ha lärt mig. Kommer blir grejer det.

Sitter nu och traglar med filmanalysen av Den elfaldige mördaren med en mycket ung Stellan Skarsgård i huvudrollen. Går sådär. Avskyr att leta fram de dolda budskapen, de är så himmla mariga att finna ibland. Får sitta här ett tag antar jag, sköj. Åker kanske in till stan ikväll och träffar Kristofer och hoppas min vardag blir lite roligare. Annars blir det jag som somnar tidigt.

Snön har förstört min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0