Fullfjadrad

Ar nu fardigutbildad bartender och lyckades ga ut med ett A. Nojd tjej! Fick A- i flair, formodligen for jag inte gjorde en egen rutin. 99% pa drinkprovet igar, 90% pa teorin, nast snabbaste tiden i baren pa slutprovet (ida den jakeln slogg mig med 1sek!) men fick dock B dar for en jakla felingridiens, 53% i freeporresultatet och kursens prov over lag har jag legat pa omkring 90-95% sa ar sjukt nojd!

ikvall ar det bartomning eftersom vi ar sista kursen for iar sa det lar bli partay for hela slanten! forutom for mig, Katrin och Ida som har beslutat oss for att sitta hemma, lasa koranen (valfritt bibeln) och blicka ut over var Midorigrona pool.

Kommer aka hem lordag kvall varpa jag ska overnatta i helsinfors tills sondagen da jag flyger hem till Sverige. Suck. Anda som lockar ar normala temperaturer och svensk mat. 46grader och pita i en manad blir lite langrandigt.

June Bug.

Kommentarer
Postat av: Clara

åh-håhå, mama clara är så stolt!

2010-08-29 @ 10:18:40
URL: http://clauwra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0