En ensam gb-gubbe

Sitter på jobbet utklädd till gb-glassgubbe. Ingen kommer och köper glass eller våfflor så får roa mig på bästa sätt. Tex kleta glass över hela väggarna, lägga våfflor på golvet så folk halkar och dricka upp all choklad ur maskinen! Typ. Imorgon är det nyårsafton vilket är trevligt i sig. Ska ha middag med alla på jobbet varpå vi ska gå till wärdshuset och heja på klockan så det blir ett nytt år. Har planerat att bära mina svarta kilklacksskor vilket kommer bli intressant att gå i när det är en gnutta snö på marken. Men de är ju fina så vad gör det med en stukad fot. Klänning har jag dock inte kommit till än. Överväger att låna hem min gb-dräckt för att göra ett slående första intryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0