Ska satsa på att bli fotbollsfru

Kvällen till ära har jag hela Järpstigen för mig själv. Vet inte vad jag ska börja med, hoppa i allas sängar, dricka mjölk direkt ur paketet eller se på läskiga filmer. Resten av mina sambos är på wärdshuset och festar eller jobbar medan jag intar horisontellt läge i min säng. Var så sjukt trött efter att ha jobbat varje dag sen i fredags samt kalasat flera kvällar redan. Tex igår bestämde sig Sofie, Niklas, Emil, Tobias och jag oss för att Harrys var något för oss. Så tog oss till lindvallen där vi var på förfesten i Robins arbetsstuga varpå vi promenera över till Harrys. Varefter kvällen fortskred börja vi höra ett ryckte om att Zlatan var i huset, något som verka osannolikt. Men man måste ju ändå undersöka saken så vi gick ett var runt och där, ståtlig och grann, står karln i ett vip-hörn tsm med sina vakter och lite folk. När vi paserar nästa gång (och nej, vi gick inte förbi där varje minut) drog hans ena vakt in mig och Sofie innanför repet där vi fick stå och verka coola tsm med fler småtjejer och dricka champangne. Åkte sen hem och tvärslockna för att sedan vakna av tonerna av min väckarklocka. Mindre underhållande. Så nu ligger jag här och tar igen mig då jag jobbar imorgon igen samt att vi har personalmiddag på kvällen. Tur att jag hunnit vila upp mig under mina månader som livsnjutare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0