Sverige Sverige älskade land

Har ni bott i Sälen en vecka. Inte fy skam. Imorgon tar jag mina pinaler och far hem till Julita för att avverka julafton hos mormor och morfar. Sen bär det av tillbaka hit på lördag igen. Himla rännande upp och ner för landet. Förväntar mig att Cissi ordnat med en brakmiddag och överraskningsfest när jag träder inn i huset. Börjar redan tröttna på havregrynsgröt och mackor. Fick lyckligtvis en ordentlig måltid igår kväll på middagen. Perfekt då jag behöver äta upp mig så jag inte tynar bort. Blev även Harrys igår, börjar få tycke för stället. Och jag och Sofie gjorde en favorit i repris och vinkades in i vip med Zlatan. Han ligger inte på latsidan inte. Denna gång fick vi till och med dela soffa med karln. Ligger nu och ser en ängels tålamod/twilight/Svensson Svensson/King Ralph/hannibal rising, har lite beslutsångest. Behöver sova dock. Har sånna dilemman i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0