Tröttsamt liv, minsann

Har det lagom roligt. Får inte göra några pulshöjande aktiviteter då jag operera bort den andra visdomstanden igår. Är hundvakt men mormor och mamma kom hit i omgångar för att gå ut och gå med henne så jag slapp. Är fortfarande billös och det ser inte ut som om den blir klar den här veckan. Tur att man kan roa sig med teknikens alla framsteg så som dator och photoshop. Spendera eftermiddagen i vårt skrymsle till datarum med min överfulla och lite trötta pc. Fick ett någorlunda resultat. Dock har jag glömt massa verktyg och tekniker sen skolan. Det är bra typiskt.

Igår kväll var Kristofer här en sväng vilket tvinga mig att försöka röja i mitt rum. Resultera inte i någon vidare förbättring då jag gömde allt skit lite under sängen och i garderoben. Sen har Duffy fått tycke för mitt svarta konstgräs som hon nu börjat tugga sönder och spridit lite över hela rummet. Plus att jag som var så duktig och tvätta mina lakan för några dagar sen gjorde det förgäves då jag efter operationen igår somna i sängen och vakna upp med en skapligt stor blodböl över hela kudden och underlakanet. Med andra ord, mitt rum ser ut som ett krigsområde och jag orkar inte skicka dit räddningsarbete.
Snart kommer Viran, Felicia och Erika hit och leker med mig. Kan behöva kompetent sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0