Jag är så het så het, kan ingen svalka mig

Det är fruktandsvärt varmt och jag gillar det skarpt. Dock luktar man inte liljekonvalj när man blir svettig men va sjutton, då finns ju sjön. På tal om besökte Cissi och jag Aspen idag och som färdmedel brukade vi Cissis moppe för att smidigt ta oss dit. Det var dumt. Kom lite för intimt med den när vi väl parkerat vid sjön och fick ett snyggt brännmärke från avgasröret som nu går att beundra på min vänstra vad. Inte en skön upplevelse, brännmärken är tämligen smärtsamma. Håller tummarna för att ett ärr inte uppdagas, kommer ej va smickrande.

Kan kortfattat säga att peace and love 2010 var awesome. Lyckades se omkring 14 konserter och de som stod ut var Hoffmaestro & Chraa, MIKA, The Ark, Familjen, Kent och Jay-z. Är otroligt nöjd och det var värt varenda krona!

Imorgon ska mamma, Cissi, jag, Jozephine-Pilgrim & Duffy till Sundbyholm och ha en baddag. Tänkte lägga en bra gundbränna inför Italien som börjar närma sig med stormsteg. Sen Kos, aaaaaah!

Har hört att summbananer är bra för kurvorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0