Fred och kärlek 2010

Imorgon åker Viran Fröberg, Olivia Candell, Mika Nitz Petersson, Cissi Strand & Fanny Strand till Peace and Love i sköna Borlänge. En favorit i repris sen det lyckade 2009. I år får vi vissa bortfall från tidigare deltagare men också påökt av bl.a Helen Österberg. Mycket bra.

Idag införskaffade vi diverse saker som kan komma att underlätta en vecka i tält så som våtservetter, chips, tandborste och batterier. Sen imorgon, omkring 10-11 börjar vår road trip. Tur man kör som en gud. Jag är mycket optimistisk inför detta arrangemang. Måste bara packa klart..

Lyckades också ikväll tvätta en tampong i tvättmaskinen. Kan till mitt försvar säga att jag inte hade en susning om dess lokalisering. Det hela resultera iaf i en hel maskin med svarta kläder fick vackra vita tussar över sig som jag kommer få äran att rolla bort imorgon innan avfärd. Har ju säkert inge bättre för mig då så spelar ju ingen roll.

Har man inte hört från mig senast tisdag nästa vecka så sprang jag bort mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0