Vitt vin och Silja

Mitt huvud är inte intakt. Bihålorna trilskas, halsen guggar sig och näsan lever sitt eget liv. Vad har jag gjort för att förtjäna detta kan man då spekulera i. Tror söndagens kryssning är boven i detta trama trotts att det sägs att havsluft ska göra en frisk. Motsägelsefullt.

Söndagen började med lite morsdagsfirande hos mormor och morfar som inkludera grillning och släktmyspys. Tog sen bilen till stan och mötte folk på stationen för att invänta tåget mot Stockholm och ytterligare en kryssning. Tyvärr var inte den här kryssningen lika intensiv som den förra, på tog för lite folk för att det skulle bli nöjsamt. Lite irroni också när man tänker att man ska på kryssning och träffa lite nytt folk, och vad händer? Halva Katrineholm är på samma platts vid samma tillfälle, haha. Träffa även folk från förra kryssningen som sprang runt i korridorerna och härja. Trivsamt. Måndagen blev ännu trevligare då Viran och jag träffa fyra gedigna karlar från Nyköping som drack rökig whisky och åt kanelbullar så länge de inte tävla om att spänna bröstmusklerna med oss.

Nu har jag tappat bort mina leopardsolglasögon också. Jävla oflyt helatin.


Kommentarer
Postat av: Clara

HELATIN JU! din blogg är så true fannybun, luv u!

2010-06-01 @ 18:54:39
URL: http://clauwra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0