Penny Lane och min dag

Idag gjorde Ellen och jag ytterligare ett ärligt försök att ta årets första bad. På en skala från 1 till 2 skulle jag säga att vi förtjänar en 1a med plus i kanten för gott försök. Knäna blev i alla fall uppfriskade.

Ikväll blir det myspys på stadsparkens pizzeria med Cissi, Clara, Helen och Felicia och förhoppningsvis några själar till. Köpte en bikini idag som jag inte ämnar vilja kuna bära sen så det passar utmärkt. Sen lär det bli en sväng och kolla om hotell och restaurangfolket sköter sig hemma hos Cizzi och kanske se om Lilla krog står kvar. Sånt man inte riktigt vet.

Imorgon ska här säljas munkar vid Torgbodarna i Julita som har blitt lite av en tradition för lillasyster och mig. Så ska upp vid åtta imorgon bitti och packetera 8oo äpple och vaniljmunkar i påsar. Sköj sköj. 

Älskar Viran för att hon köpt en bergsprängare som man kan lyssna på gamla kasetter med Beatles- och Rolling Stones hits på från 1982. Gårdagens studenttältning vid bågskytteplan och dagens skoldag blev verkligen förgylld tack vare detta.  


Penny Lane is in my ears and in my eyes
There beneath the blue suburban skies
I sit, and meanwhile back



Lööööv.

Kommentarer
Postat av: Viran

Och jag älskar dig för att din kärlek är så lätt att köpa! Bara att beställa från www.coulisse.se. Nu har jag skaffat en sladd till oss också, så förhållandet är fulländat!

2010-06-04 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0