Monsterfossingar och en sjuhelvetes dag

Igår briljerade Mplo3 när vi antog elevrådets utmaning som gick ut på att under hela dagen gå runt i pyamas. Jag stoltsera i en gamal Gladiator-tshirt med Amber på, blå Super-man kalsonger och ett par vita monsterföttertofflor med rosa naglar (den ena tån kan skratta om man trycker på den). Fick se en helt annan sida av min klass och det ska erkännas att det känndes bra. De känndes så mycket snällare när de bar rosa sidenpyamaser, rutiga flanelldressar och morgonrockar istället för det gamla vanliga, läskiga utseendena de har. Lätt irroni.

Kvällen präglades av lite brännboll vid järvenplan tsm med folk från bla hotell & resturang, it, bygg, estet, handel (tror jag) osv. Harrys fick det bli efteråt för att verkligen göra en lyckad kväll. Omkring halv tolv-tolv kom de flästa och dra mig baklänges, vart faktiskt rätt mycket folk där. Halv två var tiden jag och Danijela kännde att sova kunde vara en bra idé. Satte klockan på 6:30 för att kunna snooza ett tag. Klockan 05:54 ringer telefonen och därefter gick det inge vidare att somna om.

Imorgon ska vi sätta på oss studentmössorna för första gången, känns rellativt. Är också "skolans dag" och vår klass ämnar ställa upp att leka förnedrande lekar utklädda till That's 70s show då temat är film och tv-serier. Vi kommer sannerligen blända folk med vår skönhet och få dem att ramla av stolen när vi leker brallorna av dem.

Någon som sätt mina solglasögon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0