Som en dans

Var i Karlstad idag och tävla i dubbelbugg och bugg - gick awesome! dubbelbuggen gick väl i och för sig sådär, kom sist fastän det känndes som det gick asbra. Tröttsamt. Sen skulle Robert och jag köra bugg för fösta gången och jag som inte tävlat i bugg sen jag var typ 11, trodde jag skulle kissa på mig av nervositet. Men ack så bra det gick iaf. Först gick vi vidare från kvartsfinalen med häpnad och fick dansa semifinal. Sen gick vi även vidare därifrån till final och trodde jag skulle ramla av stolen. Finalen gick någurlunda, en dommare ville ha oss 2a, en 4a och en 6a så det sluta med 4e plats och ett uppflyttningspoäng, inte så illa pinkat.

Väl i bilen hem höll jag på att avlida av trötthet, gå upp kl 6 på morgonen är ingen barnlek för att därefter sitta i en gympahall i 6h med hög musik och hård press på sig. Nu ikväll blir det systrarna Strandmys med svartvinbärsjuice och Avatar. Känn på den.

Hopp och lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0