Kommer bli en blå blåsfisk

Sitter och lyssnar på Kent paralellt med att se Pirates of the Caribbean 3 samt springa in till Cissis rum för att kolla när alla Lucia-kandidaterna i Eskilstuna blir intervjuvade och sjunger. Ständigt denna stress. Kom hem igår efter några dagar i Stockholm tsm med min storstadsbovän Ellen som dramatiskt flyttat ifrån mig. Vi passa på att se Harry Potter och äta godis samt på fredagen gå på inflyttningsfest hos Johan, kusin till nämnda vän. Det var nog den mest intressanta fest jag vart på i mitt liv. Har då aldrig fått 14 personer att gå ner på knä framför mig och sjunga en tacksång för de snittar jag och Ellen totat ihop.

Slapp lyckligtvis åka tåg hem då jag lifta med Per och Cecilia som skulle hem till oss och hälsa på för första gången. Vi tog med dem till Factory Outlet för att de skulle få slösa pengar vilket jag och Cissi, gud förbjude, inte ville göra. Kom i och för sig hem med en jacka för 50kr som jag flörta till mig av pappa samt ett par kängor (som jag ska glömma bort fram till jul). Acceptabelt.

Snart kommer Hampus hit som ska vistas här i några dagar. Ofrivilligt får han va min suport imorgon då jag ska operera bort en visdomstand. Herr tandläkare lyckades skrämma upp mig lite när jag var där sist. "Du kommer få va i ett operationsrum med sterila kläder på dig och ett skynke med bara hål för munnen. Sen ska vi köra in massa sprutor med bedövning i munnen, de kan göra lite ont. Sen ska vi borra sönder din tand och plocka ut den bit för bit. Det värsta som kan hända är att vi kommer åt din nerv i kinden så du blir bedövad i käken för alltid. Sen kan du bli uppsväld och blå i ansiktet. Men det ska nog gå bra". Tack, va skönt.


Aspen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0