Söndag natt, jo jag tackar

Det är typiskt. Igår kväll när jag, Cissi, Isabelle och Jozephine-Pilgrim hade nostalgi kväll och trängde ner oss i moster och morbrors dubbelsäng (den tycks ha krymt) var jag trött. Vi besluta efter noga övervägande att Prinsessan och grodan fick bli filmen för kvällen. Hann se tills de hamna i träsket och sen övergick jag till Törnrosa. Men ikväll när man inte har någon film, endast sällskap av Cissi som för övrigt somna för 3,5h sen, är jag grymt pigg. Tycker jag borde va trött efter en natt där man har fått rulla in sig i täcket som de andra slitet i för att hålla sig kvar plus att Duffy tyckte vi var tråkiga imorse som sov så hon bestämmer sig för att gå över våra ansikten. Älskar att få nästan rengjord tidigt på morgonen.
Cissi hade luciauttagningsgrejs även idag som vi var nere och suporta, tycker att fjärde gången gillt borde vi ju lyckas få en Lucia. Vi har haft taktiksnack med henne innan, kan tyckas meningslöst eftersom vi andra tre endast blivit tärnor. Men för att ändra denna förnedring av släkten Gimling och Strand kan man rösta på FO lucia 2 till 72001. Hennes vallöften är att återbringa Jesus och fred på jorden. Inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0