Rattlesnake shake

Är för dagen trött. Satte väckarklockan på halv 10 för att inte sova bort dagen. Gick någulunda bra. Somna om och vakna vid 11, hyfsat. Drömmde inatt att jag höll på att bli dödad av en orm när jag av någon anledning skulle fotas med den. En ettrig liten rackare som hela tiden försökte bita mig så jag fick försöka strypa den. Kan man ens strypa en orm? Tydligen inte för den förtsatte leva så gav dränkning kombinerat med strypning ett försök. Mer givande och jag överlevde, prisa gud.

Idag ska jag leka med Danijela som tagit sig hem från storstan till älskade Katrineholm, löve. Idag är det också ca en månad kvar tills jag börjar jobbet i Sälen. Skapligt! Har inte ägnat en tanke åt packning, införskaffandet av julklappar som måste ske innan jag åker och allt annat sånt viktigt. Behöver dock pengar för att kunna finansiera detta kalas så hoppas jag får jobba på flera julbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0