Piña Colada & kycklingvingar

Jag är väldigt nöjd med att vara 19. Idag var jag hos fru doktorn för min fot som trilskas med någon infektion. Kosta inget förutom medicinen. Imorgon blir det herr tandläkare för inspektion av visdomständer som troligen ska tas bort. Kommer inte heller kosta nått för jag är för liten. Efter december blir det annurlunda, då ska de plötsligt ha betalt! Kommer inte gynna plånboken. Får se till att hålla mig frisk och kry.

Lekte idag med Danijela och vi förära dagen genom att dela på en pizza och se på Fråga Olle och Gossip Girl som hon vill få mig att börja se på. Hon kan ha lyckats. Imorgon ska vi försöka oss på en utgång i Katrineholm i sann nostalgianda. Sen ska jag våldgästa Ellen i Stockholm på torsdag i hennes nya lägenhet och baka pinnbröd i den omtalade kakelugnen. Sen kanske jobba på Lion bar på fredag. Vilken vecka. Det är stressigt att va mellan två jobb, det ska gudarna veta.

Satt igår kväll tsm med Tommy och drömde oss bort till fem stjärniga hotell i värma länder. Någon som vill bjuda oss på en sån resa? Vi vore dig evigt tacksam då vi själva inte kan finansiera vår semester. Kan betala tillbaka i cocktails och kyckling.


Se så söta vi är, man vill ju bara kasta pengar på oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0