I will survive

Jag överlevde. Tack Gud! Hittills ingen jätte svullnad, färgförändring eller feber. Dock sa det att det kunde komma någon dag efter, men har hittils inte märkt någe speciellt. Var jätte spännande att operera bort tanden, något man inte gör varje dag. Fick ha en tjusig vit sjukhusrock på mig, blå tossor och hårnät. Sen ligga i ett operationsrum helt gömd under filtar och tyger förutom för munnen. Fick lyckligtvis ha ipoden med mig så jag låg och lyssna på Kent på högsta volym för att slippa höra borren. Det gick sådär. Hela huvet vibrera när han satte igång så var anignen meningslöst. Men ack så rogivande att vicka fötterna i takt med Blåjeans medan man får sin kind söndersliten för att de skulle komma åt.

Ska förära kvällen hemma hos Felle och äta och mysa tsm med Erika, Tommy och Hampus. Dock har käken låst sig lite men ska väl inte hindra mig från att förtära föda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0