Livets cirkel

Ligger i sängen och tycker extremt synd om mig själv. Mår illa av någon outgrundlig anledning. Är hungrig, kan hänga ihop med illamåendet. Ser ut som om jag gått upp 10kg på grund av en svullen kind. Har säkerligen gått upp 10kg efter min hemmafru-karriär. Det får mig att må mer illa. Men kan inte äta då kinden bultar och har en extra utbuckning stor som en kastanj, vilket resulterar i en låst käke. Och kan man inte äta blir man hungrig. Och mår illa. Lever i en ond cirkel. Tröstar mig med att se Pelle Svanslös-julkalender och läsa Tandådalens Wärdshus meny.

Imorgon ska jag till mormor och morfar och skotta snö. Morfar sa att jag skulle komma vid 10 för han skulle dammsuga först. Men har en känsla av att han kommer börja skotta utan mig om jag kommer vid avsatt tid vilket han inte får för mig. Så åker en halvtimma tidigare. Man måste tänka smart för att överlista dem.
Jag hos tandläkaren. Fanns lite att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0