Dans och smör

Hade danstävling idag i Katrineholm. Gick asbra att dansa men det ansåg inte dommarna. Så himla tråkigt att tävla när det aldrig är trios som ställer upp och tävlar så man aldrig kan klättra i klass. Idag var vi två par och vi tävla mot ungdomar i näst högsta klassen och vi är vuxna i den lägsta klassen (vi förlora). Suck. Kan inte folk offra sig att börja tävla mot oss så vi kan få konkurans att vinna över? Någon? Inga tidigare erfarenheter krävs.

Mamma och mormor följde med och heja vilket var trevligt och sen kom även Tommie och Kirsi och kolla (Tommie har sagt i 7år att han ska kolla på en av mina danstävlingar). Synd att de fick se en så dålig tävling bara.

Ikväll ska jag till Felicia och äta tsm med folk från gamla klassen. Jag behöver verkligen äta, håller ju på att tyna bort. Nästan iaf. Att va hemmafru är tämligen inte lätt. Hur gör Desperet Housewifes för att inte småäta? Jag upplever bara att man äter och äter och äter och det blir man minsan inte smal av! Har jag missat någon hemlig hemmafrusregel för formhållning? Har jag det, kanske någon är villig att dela med sig till mig? Ska rådfråga de övriga ikväll som alla är i min situation.

Ellen fick jobbet på Riche så nu jäklar har vi flyt. Som två små räkor på en macka glider vi fram. Som ett bananskal någon stackare halkar på åker vi fram på. Som smör som smält på spisen flyter vi in i arbetslivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0