Jag är så glad, för jag är nöjd.

Är en väldigt, väldigt glad och lycklig människa! Igår ringde Marika från Tandådalens wärdshus och sa att jag kunde få jobb där som servitris, dock inte som bartender, men va sjutton. Ringde tillbaka till henne idag och tackade ja till jobbet så nu flyttar jag dit i december och blir kvar där tills påsk. Är så himmla taggad. Blev precis (nästan) som jag planerat sen innan jag tog studenten. Skulle ta en lugn sommar med resor och festival, åka på bartenderutbildning till Kos och sen få jobb i sälen. Fem av fem toast!

Hämta ut min nya telefon idag också och den är så himmla avancerad jämfört med min lilla blå sony ericsson. Men jag är så nöjd!

Nu blir det att fira kvällen med Cissi, chips och dipp samt film efter denna fantastiska dag. Vilket liv man lever!



Sälen förra året, mmh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0