Isglasstår

Kommer högst troligt få amputera mina fötter innom en snar framtid pga vårdslöshet. Glömmer iderligen bort strumpor eftersom de inte vart aktuella på lite drygt ett halvår, så här går jag nu barfota i skorna samt innomhus. Har lyckligtvis köpt gedigna vinterskor som jag ska skrida runt i när det börjar frysa på, men tills dess har jag tänkt att mina vita trasiga Converse får duga. Får se hur längde det håller, mina tår börjar anta en blålila färg mellan varven. Speciellt imorse när jag var Duffyvalk och skulle ut och kissa henne och blev som tagen på sängen av snön som fallit under natten. Kallt. Plus att mina mjukisar gått iväg på egen hand så nu springer jag runt huset endast iförd en gammal tjocktröja som jag vid nått tillfälle snott av Tommie och försöker hålla temperaturen.

Fick nyss mail från Tandådalens wärdshus som ville ha mina personuppgifter och hela köret så nu är det verkligen officiellt att jag blir där från ca 15e december till första maj. Vilken grej! Dock lite tråkigt att lämna det jag har här. Kommer sakna mina och farmors onsdagsdejter, dansen som äntligen börjar släppa lite nu, filmkvällar med Ellen, hänga i Västerås med Cissi, fika hos mormor och morfar, ha kusinmys med popcorn, äta med mamma, se halv 8 hos mig med pappa osv. Men va tusan, sälen here I come.

Sitter för övrigt och klurar på en Halloween-kostym, tror jag kommer göra sucée om jag får till det, haha.

'
Converse - för alla väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0