Vaniljsås & Hitler-dag

Sitter i Cissis soffa och äter vaniljsås med äppelpaj. Det är min melodi, ett perfekt avslut på en onsdag. Börja dagen med att få näsborrarna rena tack vare Duffy som blir stormförtjust över att inse att jag var hemma hos henne idag (sov över hos Gimling). Vi tog det lite lugnt till en början och kolla på Hitler - förintelsen tsm, hon somna. Sen tog vi en skogspromenad och utforska alla stenar och pinnar som fanns. Sen somna hon igen och då åkte jag till farmor och tog med henne till Tuna Park och åt med min far. Sen gick vi i vanlig ordning i affärer och jag införskaffa en förtjusande mössa och en skjorta. Bra gjort. Sen åkte vi till farfars grav och satte ett ljus och sen handla mat. Sen blev det dansträning eftersom vi har tävling i Katrineholm på lördag. Spännande.

Min nya telefon väntar på ICA. Nu ska Sony Ericsson T610 somna in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0