Fick till det. Igen

Gjorde samma tabbe igår igen. En tjej ringde från ett företag i Västerås och jag hade ingen aning om vart det var hon ringde ifrån men försökte låta medveten om livet. Hon boka in mig på en intervju på torsdagen och jag i min sinnesförvirring sa att jag inte var ledig då och fråga om fredag passa bättre. Lägger på luren, inser att jag ju är i Västerås imorgon (idag alltså) och det verkar ju onödigt att besöka denna stad ytterligare en dag. Ringer upp och med lite pinsamhet i rösten frågar om jag får ändra dag, igen. Kasta mig sen på datorn och börja leta igenom min mail för att se vart jag om möjligt kunde skickat mitt CV men hittar inget som matchar namnet hon pressenterat sig med. Ringer pappa i aningen panik. Han lyckas spåra nummret hon ringde från och vi fann sedan den anons jag svarat på. Dom hette ju nått helt annat där! Inte okej. Ska i alla fall iväg på intervju nu och hoppas att jag inte skämmer ut mig för mycket då jag inte är helt hundra på vad det här företaget gör och vad min uppgift går ut på..

Kolla för övrigt på ett program om vaginor igår och man kan plastikoperera dem om man anser den är ful. Man kan också gå på någon sorts gruppterapi och titta på sitt underliv i spegel tillsammans medan resterande grupp berömmer och stöttar. Man slutar aldrig häpnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0