Halt och lycklig

Var hos fru Doktorn idag med min tå och fick besked att den har fått någon spännande sjukdom så nu blir det antibiotika i 6dagar. En fröjd att höra. Så nu haltar jag fram och ser lite handikappad ut men ska försöka klara dansträningen imorgon.

Satt igår kväll och skicka ut CV:en och personliga brev hejvilt till olika företag och imorse blev jag tagen på sängen av en som ringde tillbaka och boka in en intervju på tisdag. Det pinsama i situationen var att jag inte mindes vilket företag han ringde från och vad jag skulle på för intervju. Kolla upp det sen och har sökt till eventsäljare för Tele2 (tror jag) i Eskilstuna och det kan ju va trevligt med ett jobb. Sen ska jag till Sälen nästa torsdag och söka lyckan men har inga högre förhoppningar. Börjar bli lite väl deprimerande att bara gå hemma.

Jag behöver en kram.


Kommentarer
Postat av: ida

jaaaag vill kramas med dig!

2010-09-21 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0