waka waka!

Summan av kardemumman av denna helg: Nöjd tjej! Blev ingen danstävling på lördagen så det blev en helhelg i Tranås istället för att ha Kos-folk-återträff. Hämtade upp Martin, Jonas och Jonas i Linköping på fredagseftermiddagen varpå vi hade roadtrip ner till Erik och Jonathan i den idylliska staden Tranås där vi slöt upp med resterande 15 personer som skulle delta i detta kalas. Kvällen bjöd på Hoffmaestro & Chraa som var i vanlig ordning sjukt bra! Hade jämnt göra med att hålla koll på kameran bara som ideligen smet ur mina "fickor" samt att inte bli för klämmd mellan alla långa människor vilket är en konst i sig. Väl hemma gällde det att knipa en sängplats fort som tusan då konkuransen var stenhård. Lyckades sno till mig en dyna från en utestol och rulla snällt in mig i mitt täcke på golvet. En hästensäng till skillnad från Carl-Otto (tror jag) som fick nöja sig med toalettmattan och en grytlapp som kudde.

Dagen som följde bjöd på film, chips och dipp som försvårades pga antalet människor och en lite för liten soffa. Men allt går om man bara vill. Dock var fem av Stockholmsmänniskorna tvugna att bege sig hem då Jeanette skulle åka båt. Vi andra entrade istället Tranås uteställe Babar vilket inte var dåligt och vissa hade extra roligt och blev kanske lite överförfriskade vilket gjorde kvällen ännu mer spännande för oss andra, haha. Efter mycket om och men kom vi tillsist hem till Erik igen där efterfesten fortsatte tills en propp gick och jag rusa upp till sängen för att försäkra en god natts sömn. Hallelulia.

Blev en roadtrip hem idag vilket klänndes lite småsorgligt. Får se när vi kör en återträff igen. Väl hemma villle Cissi städa bland alla hår- och hudkrämsprodukter vilket resultera i en fight angående om jag skulle få behålla min Batman-docka med badskum i. Jag vann. Nu sover pappa och Cissi under vår myskväll och jag roar mig med att se på 2½men.

Varför då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0