Väg 71

Det är tamifan omänskligt att gå upp kvart över 5 på morgonen. Det är minusgrader ute, bilen måste skrapas, det är mörkt och man borde sova. Men icke, dagen till ära släpar jag med mig Viran upp till sälen för att jag skulle på intervju på Tanådalens wärdshus vid tvåtiden. Så vad som vänta oss var en bilfärd på ca 5timmar upp och sen direkt tillbaka. Man börjar bli mätt på bilåkande. Gick iaf ganska bra men är ju tragiskt nog inte den ända som vill ha jobb så är väl inte jätte optimistisk till en framtid där. Hon ringer på måndag eller tisdag och förutser min framtid.

Imorgon blir det Stockholm för att provjobba på Danijelas jobb och på lördag blir det att jobba på Kent-Arnes 50års fest. Tur att man har fritid!


Bild från vår förra road trip till Kalmar i måndags.
Min kamera var dock på genomresa till Budapest
den här veckan så kunde inte föreviga dagens bilfärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0