Du kan va en glass

Aj min rygg! Det tar i kroppen att sitta på drickabackar hela dagen/stå upp, vart är min massör?! Nåväl, första långpannan avklarad, one to go. Kan dock inte beskriva med ord va trött jag är på folk och deras jäkla glassar. Efter en hel vinter med glassmakande är man rätt less på det på sommaren också. Ta lärdom folk, personalen i kassan är inte tankeläsare. Säg gärna om ni vill ha strut eller bägare innan ni börjar rabbla glassmaker. Samt om jag frågar strössel eller topping, säg då gärna vilken ni vill ha och inte bara ett "ja" och ett tafatt nickande. Även, frågan om det här är alla smaker vi har (pekar med fingret längst vår glassbox), så nej naturligtvis inte. Vi har ett par boxar med alla dess roliga smaker du kan tänka dig bak på lagret, du ser dem bara inte. De sa att jobba Röde Orm kunde göra en bitter, jag känner mig träffad. Tur att man får bli lite arg på folk på barpasset sen iaf om de är oförskämda.

Men nu, sova. Upp halv 10 igen för ännu en givande dag i livet. Peace out. 
saknar Kos så sjukt mycket, ett år sen nu.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0