lyxfrudag

Trött. Ack så trött. På något sätt är det alltid jag som vaknar på morgonen av väckarklockan eller dylikt fast det är egentligen inte jag som ska upp. Så imorgon ska jag sova ut, iaf till halv 11, känns rymligt. Sen ska jag ta tag i att packa upp min väska från Grebbestad. Kan fortfarande inte sova/vistas i mitt rum pga alla kläder så har tagit Cissis säng. Oerhört praktiskt, slipper man stressa.

Blev en lunch med Bell och Fredrik idag samt hundvakt en liten stund till Duffy. Följde även med dem ut på en 9 hålsrunda golf (isse har just gett sig in i karriären så var ju tvungen att heja på). Men istället för att bära klubbor fick jag ta vovven. Man kan inte bli lika frustrerad över en hund som över en missad boll. Försökte mig på att slå en gång. Första med pigg gick okej. Sen blev jag nog snarare ovän med trädgårdsmästaren efter att ha slagit bort några tuvor gräs.
När jag kom hem till Julita var jag husfru så gjorde mat till pappa och mig samt en liten drink till filmen. Margarita och Harry Potter gifter sig verkligen haha.
Slitsam dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0