Sovdags

Ligger i sängen och ska försöka tvinga mig till att sova. Har två långpannor framför mig som jag behöver ladda batterierna till, 10.30-03.30 både fredag och lördag, perfekt för lönen. Kommer iofs inte bli speciellt hektiskt, jobbar glassen hela dagen fram tills typ nio då jag går in i baren. Dagen i glassbaren har ju inte vart speciellt ansträngande. Ätigt lite glass, löst suduko med Ferid (vår pizzabagare), stått och pratat med folk samt sålt någon glass här och där.

På söndag är det krogbus som tydligen ska va något outstanding, tur att man är ledig. Sen blir det personalresa måndag-tisdag till okänd destination. Riktigt biter på naglarna av nervositet över vad som komma skall. Sen får vi se hur det blir med jobb, annars kommer jag hem. Plus att Ellen fyller 20 på söndag vilket jag kommer missa.. Så ska nu försöka stressa hem så jag kan ha tårtkalas med henne i efterhand!
Fotograferade Angelica häromdagen, hon var sjukt duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0