avslutad säsong

Då var sommaren slut, så även mitt säsongande. Sitter nu i Gbg hemma hos Robin innan min hemfärd till Julita på fredag (om någon av mina vänner läser detta, jag bokar er för grillafton innom en snar framtid). Min tid på Grebys/Röde Orm avslutades med personalfest på Liseberg och utgång på Berså tsm med hela personalen. En mycket trevlig dag på min ära. Var med i det vinnande laget (röde orm) på duellerna, åkte alla attraktioner samt fick till en gedigen utgång till aftonen.

Summan av kardemumman har sommaren på det hela taget vart mycket givande. Jag fick bada i svenskt hav, fick jobba som bartender, lärde känna mycket trevliga människor osv. Nu väntar hösten och har återigen, inga planer.
Var på Skrattfesten ikväll med Robin och kolla några komiker, bla Måns Möller, Magnus Betnér mfl. Hann också med middag på Spice samt marknad med världens mat och införskaffa ost, oliver, och korv. Jag börjar bli vuxen.
Sockervaddsätartävling
Varför bo på hotell i skön säng när man kan välja golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0