helgen.

Måndag och fortfarande lite sliten efter helgen. Sicken tur att man är ledig till skillnad från alla andra, hehe. I fredags var mamma, Cissi, Helena och Isabelle på Birka Paradise-kryssning för att fira mammas födelsedag, den hon hade förra året. Bättre sent än aldrig. Var lika trevligt som vanligt när vi gör något tsm. Gick också lite tokigt som det brukar bli när vi gör något tsm. Börja fint med att mamma backa över sin resväska med bilen när hon skulle hämta oss, den ser nu ut att fått lite celluliter. Sen kom jag på att jag inte hade biljetterna med mig så vi fick vända om och i ilfart köra hem och hämta dem. Inte hellt lätt att hålla allt i huvet. Väl på båten sen ställde Cissi, Bell och jag upp på karaokin med en låt som vi trodde vi kunde texten till. Det kunde vi inte så blev tyst på vissa ställen i låten så kryssningsvärden fick rycka in. Fast på något sätt fick vi mycket beröm efteråt, ofattbart. Fortsatte sedan sångkarriären i hissen där vi alla fem stod och sjön Bögarnas fel av Grotesko när en ensam kille kom in. Inte tysnade vi inte utan sjöng för full hals och prata sedan lite med han. Visa sig sen att han troligen var bög, irroni. Resten av kryssningen fortskred bra.

Väl tillbaka i Eskilstuna på lördagen hade Isabelle och Fredrik hejdåfest då de flyttar till Spanien på torsdag. Det var maskeradtema, något som Cissi och jag gick in stenhårt för och meh hjälp av varsin soppsäck och blommkrants förvandlade oss till rabatter. Kvällen var jätte lyckad med rolig frågesport, sangria och utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0