Långfika.

Sitter tillbakalutad framför 40 year old virgin och skrattar högt för mig själv. Älskar den här filmen haha. När jag blir stor ska jag bli som Andy. Samla på actionfigurer, vaxa bröstet och cykla vart jag än ska.


Idag har jag fikat i stan tsm med Tommie. Var typ ett år sen vi sågs senast så var på tiden innan vi flyttar åt olika håll igen. Börja med en latte samt chilatte (det där med kaffe är fortfarande inte min grej) på Coffee & Lounge som vi sippa på i typ 2-3h innan vi gick en sväng för att inse att jag var hungrig så vi fick gå tillbaka och äta. De måste funderat när vi kom tillbaka igen för att sitta där ytterligare någon timma. Men gott var det, slapp laga mat själv och hade trevligt sällskap under tiden. Fantastiskt vad mycket man har missat genom att inte va hemma på ca ett år. Gött att nu va lite uppdaterad. Och på tal om att sitta och prata, fick massa kritik för min nytagna göteborgsdialekt. Ska nu sitta i karantän i Katrineholm och bara lyssna på sörmländska så jag kan få tillbaka mitt språk.
glömde kameran idag så finge bli en gammal bild. haha shit va små vi var här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är enormt söta måste jag säga! :) /Felicia k

2012-02-12 @ 21:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0