nu blir det veckomys.

Satte mig just på tåget tillbaka till Grebbestad efter att ha vart i Göteborg sen i tisdags. Vill lägga betoning på tåget eftersom när jag skulle åka ner så var tåget inställt igen och jag fick ännu en gång ta bussen. Hatar buss. Men det var trevligt när jag väl kom ner, träffa Robin och tillängna eftemiddagen på museum där det var en fotoutställning som jag ville se för att bli lite inspirerad. På kvällen gick vi på La Terazza för att ha en födelsedagsmiddag en vecka för sent. Mat är en trevlig underhållning.
Börja onsdagen med frukost på sängen och Ali G-filmen. Åkte sen ut till Torslanda och bada och blev bjudna på pannkakor av Robins mamma. Åkte tillbaka till stan sen för jag efter mycket planerande ville gå till en salong och plocka ögonbryna, det behövdes. Råka efter det, eller Robin råka, köpa en jättefin body till mig på weekdays rea, 150kr tyckte jag var ett fynd. Gick sen hem för att slänga in en fryspizza i ugnen. Missödet i den kråksången var att jag satte timern på 1h och 12minuter, inte enbart 12min. Blev att springa ut igen och köpa en ny. Kan hända vem som helst skulle jag säga.
På safari i fredagsmys-djungeln.
Blev dock inga chips utan oliver, ost, morötter & dipp.

Kommentarer
Postat av: Någon

Vem sprang ut och köpte en ny :/

2011-08-04 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0