bang i bygget

Rico har lämnat mig ensam hemma i ett par dagar och jag har roat mig med att städa min del av rummet. Det kan man kalla ambitiöst. Skulle egentligen behöva damsuga hela stället men det är att ta i, har iaf tagit ut alla soppor och därmed alla småflugor och föruttnande doft. Är oftast mest välstädat här efter att Robin eller Jenny har vart här men nu var det ett tag sen så jag fick ta tag i det själv. Rico och jag är ett radarpar när det kommer till att hålla ordning, går åt helvete.

Ska gå till jobbet om ca två timmar och tills dess ska jag ägna min uppmärksamhet mot min nybäddade säng, det förtjänar den. Får se hur länge jag blir kvar på denna luftmadrass, börjar bli sugen på att stanna lite längre än planerat då det tydligen finns jobb ett tag till och jag har ju inget jobb när jag väl kommer hem. Vore skönt att få lite extrapengar men vore också skönt att åka hem. Får klura lite till på den.
Over and out.
ove

Kommentarer
Postat av: Viran (vi gick gymnasiet ihop vill jag minnas..?)

Fanny!! Jag hur ju glömt att tacka för er jättejättefina present! Tack tack tack tack!!!!!! Jag förstår att extrapengarna lockar, men vem ska hålla mig sällskap..? I min fattigdom? I Katrineholm? Kom hiiiiiiit....

2011-08-11 @ 17:25:51
Postat av: Anonym

gud va kul att du gilla det!! :D

jag kommer hem om någon vecka, då ska vi leka arbetslösa tsm (eller du kanske har jobb?!). katne, här kommer jag!

2011-08-14 @ 03:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0