Veckoäventyr

Nyduschad. Nyfräsch. Nyäten. Sitter i Cissis lägenhet i Västerås och tittat på Barnaskrik och djävulskap och beundrar hennes och vår mors städentusiasm. Himmel va de verkar gilla att greja och fixa. Min bedrift ikväll var att laga mat, något jag är förvånad över att de axlade på mig. Som tur är kan man inte misslyckas brutalt med att göra en sallad, steka lax och lägga kyckling i ugn. På tal om mat, idag och några veckor framöver ska jag ge LCHF ett ärligt försök. Nu ska säsongskilorna bort!

Imorgon ska jag ta en lunch med min kusin Isabelle. Hon har saknat mig något så oerhört så kan ju inte försumma henne ett besök. Dock lämnar hon oss den 1sep för att flytta till Spanien så får se till att det blir ordentligt med kvalitetstid fram tills dess.
Och på fredag blir det kryssning med Birka Paradise, något som mamma fick i födelsedagspressent förra året som bara inte blivit av. Så då ska moster, kusin, mamma, syster och jag ut och röja. Ska börja stretcha dansmusklerna redan nu.
Bell på vår förra kryssning haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0