Grattis till mig

Igår blev jag åldring. En vuxen dam. Gammal. Dagen börja med att jag koppla in dropp, reglera höftprotesen och beställde en pansionärsmobil. Fick en födelsedagspressent också av robin, ej att förglömma. Ett jätte fint halsband och örhängen. Dagen fortskred sedan med en arbetsdag på Järnet där jag sålde fika och grädda våfflor i rasande fart. Väl hemma efter det hårda, ahemm, arbetspasset blev det brakmiddag bestående av keso med sweet chili sås, ett ägg och en Knäckemacka. Detta kompenserades sen med ett en asgod tårta och vitt Vin. Åkte sen till jägertjejerna på förfest varpå vi begav oss till Harrys i födelsedagsanda. En mycket lyckad födelsedag! I dag efter jobbet gjorde jag också entré på systemet. Köpte en bag in box och cider. Var verkligen underbart att göra detta själv. Förstår inte att jag missat detta fram tills idag! Nu vankas jobb och sälja öl. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0