måndag.

Sitter så gott som ensam hemma på järpstigen. Niclas sover så han gills inte och William har jag en känsla av att han också dejtar John Blund för stunden. Så jag roa mig kungligt med att ta reda på lite disk samt nörda mig vid datorn som nu för övrigt fått internet, tack Robin. Är också uppe på tok för tidigt för att ha sovmorgon. Vakna redan omkring åtta. Visserligen somna jag vid nio-tio igår så har nog fått min sömn. Somna ännu en gång medan vi låg och såg på film. Helt sannslöst att jag är så dålig på att hålla mig vaken. Tror det går i släkten.
Var lite inne på att ge mig ut i backen idag men efter att ha kört Jesper och Robin till jobbet imorse och sätt hur hela parkeringen var full, något den inte brukar vara, insåg jag snabbt att jag inte orkar slåss med halva Sveriges barnfamiljer om en plats på berget. Så ska väl smsa Ida och se om hon är sugen på att hitta på något. Om inte annat tvingar jag henne. Ikväll ska jag också släpa mig till måndagsklubben, ack och ve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0