suck!

Idag gjorde jag något oväntat. Något jag aldrig trott om mig själv. Jag givk och införskaffa mig ett s.a.t.s kort för att inte ödelägga mig själv under den här säsongen. Det är inte smickrande för kroppen att äta frallor, fikabröd och dricka massor med vin måste jag påstå. Så följde med Mia och Fredrik idag när de skulle träna och gjorde en heroisk första insatts. Kommer förvisso ha problem att ta mig upp ur sängen imorgon pga ömmande muskler.

Gårdagen spenderades med Robin på Fjällis då han bjöd mig på födelsedagsmiddag (fyller 20 på söndag). Den rackarn lura mig att äta musslor för första gången i mitt liv. Visste att varmrätten berstod av fisk och musslor osv men jag trodde bara musslorna var i skummet(?) men de var tydligen ipetade i resten också. Han påstod att det var någon lurig fisk men icke. Jag överlevde lyckligtvis.

Kvällen till ära lär spenderas med mig själv och en film. Är lagom på top. Om en vecka är jag hemma och det tackar vi för. Behöver tvätta lite, träffa gedigna människor och mysa in mig i mitt eget hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0