Du kan va

Kom precis hem från Harrys, börjar jobba 9 imorgon bitti och snöbollskrihet ikväll var ett faktum pga tö. Mycket bra. Har för övrigt vart ledig idag och spendera den med att köra icecart med några av sambosarna, jag kom 2/8. Jag är fantastisk. Igår blev jag bjuden på mat av robin vilket blev en skön avstickare från havregrynsgröt. Sen på kvällen åkte jag, robin och Ellinor till handlarn och köpte ben&jerrys då jag blev så grymt glassugen efter maten. Alla rester förtärdes idag. Plus att vi har glass kvar, är som ett mirakel! Är ledig onsdag och torsdag så ska överväga att pröva snowboard. Längtat efter att skada svanskotan, lika kul varje gång.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Varför ska du hitta på massa kul när jag bara får sitta här och tråka vavavava!! ;)

2011-01-17 @ 11:28:32
URL: http://hejkaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0