Hett

Har kvällen till ära invigt bastun. En mycket angenäm stund då jag tog tag i mitt hår och gjorde en inpackning samt körde pealing så jag blev så mjuk och go. Sen fortsatte robin och jag raskt med att äta upp all ben&jerrys-glass och se Scary movie 1, jag somna i vanlig ordning. Är världens sämsta filmtittare.. Åkte för övrigt skidor idag tsm med emil, Tobias, Sofie och robin, inga brutna ben. Tack ännu en gång Gud. Sen kom ida som ett brev på posten från Göteborg bara över dagen så fick kramas lite med henne. Lite miljöskillnad från kos. Flickan kommer förhoppningsvis hit i februari och leker ännu mer med mig om hon nu inte jobbar. Och på tal om februari, jag blir 20! Vilken grej, jag börjar bli åldring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0