Hostelihack

Ikväll slog Järpstigen 10 rekord. Den förste gick och börja borta tänderna kvart i nio och efter det droppa folk av som saker som droppar av. Det faktum att hela stugan ligger och hostar ikapp och är förkylda kan va en bidragande faktum till att kvällen inte blev så livad. Var också ambitiös idag och tog mig ut i backen tsm med Mia, Rico, Morgan och Emil för att lufta oss lite. Heja oss. Mår dock ännu sämre nu. Fick precis massage av Robin vilket var välbehövligt, det är en ansträngning att åka slalom må jag säga. Ligger nu nermyst i sängen och ser Sherek 4 för tredje gången. Måste fixa lite nya filmer. Pappa ringde för övrigt idag och berätta att farmor halkat omkull när hon skulle hämta tidningen. Hon hade tydligen legat ute i flera timmar utan att någon gått förbi och hörde henne. Så nu ligger hon på lassarettet med en fraktur i handleden och i foten och kurerar sig. Jätte jobbigt att man inte kan hälsa på. Förhoppningsvis är hon utskriven tills min födelsedag, om inte annat får jag och hon fira den på sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0