Jag och våfflor

Ligger i horisontellt läge i soffan och tittar på Sherlock Holms utan att göra något allt för ansträngande. Ska dock snart tvinga mig själv till att åla mig ur soffan då det vankas måndagsklubb på wärdshuset plus att Lotta är födelsedagsbarn idag. Har vinet på kylning som en morot och motivation. Var även idag på lillvåfflan och levde livet. Gick utmärkt ändå till våffeljärnet haverera och jag i tron om att rädda situationen tar fram ett annat. Varför ställer man ett trasigt järn i skåpet?! Stoppar i kontakten i väggen vilket resulterar i en liten eldlåga och en blixt följt av att strömmen försvinner. Lyckligtvis hade jag två gbeventmänniskor tillhands som kunde få på strömmen igen men dagens våffelgräddning var därmed till enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0