Jobbar mot rekord

Sitter på golvet gömd bakom glassmaskinen på jobbet och tittar på Filip & Fredriks årskrönila 2010 på mobilen. Försöker slå rekord på Lillvåfflan idag genom att hålla 0:an på antalet kunder och försäljning. I nuläget ligger jag mycket bra till efter att ha haft öppet i tre timmar och har mindre än två kvar. Det är roligt att försöka slå rekord. Vi har även fått två nya glasssmaker här vilket har vart mycket uppskattat från min sida. Emelie och Robin som kör GB-event idag har hängt här inne med mig ett tag då vi helt enkelt var tvugna att smaka kiwi-vaniljglassen och diskutera livets stora frågor. Mycket givande. Ikväll blir det utgång på något vänster. Antingen ska jag på Pontus barnkalas då pojken blir 20 idag eller så blir det Måndagsklubben på wärdshuset. Tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0