Vart är paddeln Sune?

Sitter i köket på järptigen 10a och försöker ladda om för ett nytt födelsedagsfirande och utgång. Gårdagen bemästra vi Harrys i vanlig tisdagsordning. Mycket givande. När vi väl kom hem sen bestämde sig Rico och jag oss för att se på Sunes sommar nere i min säng. Gick nästan bra förutom att man fick ligga i fosterställning då jag inte städat och kläderna tog lite plats. Var ingen större ide att vi ens slog på filmen för övrigt då vi kunde den utantill och drog varje citat innan de ens sa det. Man har ju inte missbrukat de där filmerna. Igår stod Palle och jag i eventbaren på dagen på afterskin och sålde Hotshots vilket var askul. Och i måndags på nattklubben stod vi och sålde snus för onico. Älskar att vi sålde snus när varken hon eller jag ens provat att snusa haha. Sod bakom disken och hoppa runt som studsbollar och försökte få igång folk så de skulle handla, mycket skoj. Idag kom mamma upp och var här och hälsa på. Jätte mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0