Framsteg

Idag lyckades jag ta mig upp ur sängen och släpa mig ut på en promenad, ser jag som ett framsteg! Ska snart gå och klä på mig samt sminka bort min trötthet så jag kan komma iväg till jobbet och se någotsånär representabel ut. Igår hade vi Idol-Erik (alias snygg-erik i EMD) som spela hos oss. Jag och Maria kom fram till att han inte var snygg och han hade inte en fantastisk röst, extremt medelmåttig karl. Skönt att få det bekräftat.
Nu är det inte långt kvar tills säsongen är över och jag har inga planer för hösten och vintern. Känns sådär att va så oplanerad. Har gjort en fin lista på saker jag vill/kan tänka mig att göra, dock går inga planer ihop. Hälften av sakerna kräver att jag är rik och den andra hälten är på ett "tänker inte slänga bort mina bästa år på ett skitjobb" stadie, dock är det sånna jobb som ger pengar. Fortsätter leva med filosofin den löser sig.

Kommentarer
Postat av: Viran

Bra där, bra..! Ja det får helt enkelt lov att lösa sig. Så får det bli. Jag instämmer.

2011-07-25 @ 00:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0