Dusch..

Kom precis hem från en mycket trevlig lunch tsm med Ida Wiik, Emelie, Morgon & Maria. Fantastiskt att få ett ordentligt mål mat för en gångs skull. Nu väl hemma väntar dock projekt duscha, inte en av mina favoritsyselsättnigar då det kräver så mycket av en. Man måste resa sig från soffan, gå upp för trappen, klä av sig, gå ner igen, bli blöt, försöka torka, klä på sig osv. Att sitta kvar i soffan med Sjätte sinnet är betydligt mer lockande. Sen har jag inte riktigt fått i ordning "mitt" rum än, bor fortfarande i väskan som ser ut som man sprängt en mindre bomb i så alla kläder flög ur den helt random. Så imorgon kommer troligen Robin hit som jag tvingat köpa en klädställning och galgar från IKEA så jag kan få bukt på det hela innan sommaren väl är över. Har iaf fått reda på vart jag ska jobba och hur jag jobbar i midsommar. Ska stå ute i Böstebar i baren och fixa dricka till de som äter räkfrossa eller hänger där. Och i midsommar jobbar jag hela kvällen/natten med att kränga öl till fulla människor och se glad ut. Kommer bli prima liv.

Kommentarer
Postat av: Dyngrak

Va fan Fanny! Duscha är ju awesome! :O

2011-06-21 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0