En midsommarnattsdröm

Midsommarafton, min första helt hemifrån. Att inte få dansa små grodorna tsm med Ellen på Julita Gård och äta en baguett under äppelträden känns ju sådär. Istället ligger jag på en luftmadrass i mitt rum på västkusten och väntar på att få gå på mitt första barpass här. Skönt med en mjukstart på midsommarafton där några tusen svenskar vill ha alkohol. Men kommer bli sjukt roligt! Imorgon lär jag vara avliden men det är bara att rycka upp sig då jag jobbar bar även midsommar dagen. Den själ som vill ge mig massage kommer bli välsignad. Kommer inte bli något p&l för min del iår då jag troligen jobbar hela nästa vecka. Känns sådär men jag kom ju hit för att jobba så. Sommaren kommer dock inte kännas fulländad utan det där svettiga tältet, varm öl och fantastisk musik. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0